愿心明 愿梦好 愿天晴 愿耳清

 
Make It Without You - Andrew Belle

一开始就让耳朵震惊了,越来越觉得好多外国男声真的是好好听

音乐随身听:

【另类摇滚】Make It Without You - Andrew Belle

《吸血鬼日记》第三季第一集,大萌给E戴项链的背景音乐。

Andrew Belle是一位来自美国伊利诺斯州芝加哥市的创作型歌手,Ten Out Of Tenn的成员之一。乐评家把他的音乐称为“smart pop”:优美的旋律、细致入微的歌词,配上感染力十足的嗓音犹如钩子般牢牢抓住了听者的心。2008年发行首张EP《All Those Pretty Lights》。

《Make It Without You》

This is the starting of my greatest fear*
这是我最大的恐惧*
I’m all packed up, getting out of here
我都收拾好了,离开这里
But then you call and tell me not to go
但是,然后你打电话告诉我不要去
That I’m the one who put the rock 'n roll
我是那个放摇滚乐的人
In your life
在你的生活中
This is the starting of a brand new day
这是一个崭新的一天的开始

I never liked this town much anyway
不管怎样我都不喜欢这个城市
I need this city like I need the rain
我需要这个城市就像我需要雨
I know that somewhere there’s a north bound train
我知道某个地方有一个北开往火车
Oh I’ll make it without you
哦,我会让它没有你
Make it without you
让它没有你
And though my body's laying here
虽然我的身体躺在这里
It’s my mouth that must be lying now
这是我的嘴,现在必须说谎
This is the starting of my fall from grace
这是我堕落的开始
My self esteem, it’s seen better days
我的自尊,这是更好的天
But you know I’ll never let this go to waste
但你知道我永远不会让这去浪费
I’ll keep this memory on the map I trace
我会把这段记忆保存在地图上
Back to home
回到家
My friends go out, but I’ve been staying in
我的朋友出去了,但我一直在
I know I should but that’s the way it’s been
我知道我应该,但这是它的方式
I never cared much for the taste of gin
我从来没有太在意过酒的味道
I still don’t now, oh, but it’s been helpin
'现在也没有,哦,但这是帮
Oh I’ll make it without you
哦,我会让它没有你
In my life
在我的生活中
Oh I’ll make it without you
哦,我会让它没有你
And though my body's laying here
虽然我的身体躺在这里
It’s my mouth that must be lying now
这是我的嘴,现在必须说谎
It’s my mouth that must be lying now
这是我的嘴,现在必须说谎


Oh I’ll, oh I’ll make it without you
哦,我会,哦,我会让它没有你
Oh I’ll, oh I’ll make it without you
哦,我会,哦,我会让它没有你
Oh I’ll, oh I’ll make it without you
哦,我会,哦,我会让它没有你
And though my body's laying here
虽然我的身体躺在这里
It’s my mouth that must be lying now
这是我的嘴,现在必须说谎

评论
热度(32)
Top

© 小耳东 | Powered by LOFTER