愿心明 愿梦好 愿天晴 愿耳清

 
Pitch Black - Mazde、Lissa

sweetest:

「走心」

为歌声点赞,超爱!


歌词:

So, I won't let go
我想走了
And leave and go
你自己走吧
I got my dose bend box land on
我只想躺进盒子深埋大地
Don't bring me on
不必带我离去
I'm rubble on my own
我愿化作一片废墟

I gotta fix what you did bitch
我想整理你做尽的坏事
No, you never wanna know
不,你永远不会懂得
You never gonna own me
永远也不会拥有我
Set free, all the things on me
你自由了,我为你独揽了一切罪恶
Catch me
能否抓紧我
When I'm falling all alone
当我陨落无尽孤独
You're the one that holds me down
可你是那个让我希望破灭的人

Don't blame it all on me
不必抱怨我的一切
I saw what they don't see
我看到了他们看不见的
He got more people, evil
他比任何人都要罪恶

You kind of wish you'd be
你有点希望你会
As mystical as me
和我一样的神秘
You just seem so damn feeble
你真该死

You never gonna feel
你永远不会感觉到
What I feel when I see him
当我看到他时我的感受
Out in the cold, close and please just
无尽的寒意,缓缓接近
Catch me,
能否抓紧我
When I'm falling all alone
当我陨落无尽孤独
You're the one that holds me down
可你是那个让我希望破灭的人

The road ain't gonna hold us back
我走不了回头路了
We once said we would capture that
我们曾山盟海誓,永不离弃
I guess I am a messed alright
我猜我只是痴心妄想吧
But ain't no pitch black
但是,无尽的黑暗已经将我紧裹


评论
热度(204)
Top

© 小耳东 | Powered by LOFTER