愿心明 愿梦好 愿天晴 愿耳清

 
Since I Told You It's Over - Stereophonics

存档灵魂:

Since I Told You It's Over
自从我告诉你一切都已结束


【歌词】


Black and blue from the wind and the rain
Said I'm sorry for the lies and the pain
I never ever meant to make you cry
If I could take you back, you know, I would,
I wanna burn up and die
风雨飘摇伤痕累累
说一声对不起,曾经的谎言和伤害
我从未想过让你哭泣
如果可以,你知道,我多希望能找回你
今生我将痛不欲生。

So take a look at me now
Since I told you it's over
You got a hole in your heart
I'll find a four leaf clover
You can't tell me this now
This far down the line
That you're never, ever gonna get over me
所以再看我一眼
自从我告诉你一切都结束
遇到我,让你伤心失望
遇到你,令我三生有幸
如今无从诉说
消逝在风雨中
但是你从未从未离开我。

You've seen a cross, it's a cross I bear
You're drinking, hard up, 
living without a hope or a care
You're making do to please, 
see what makes you smile
You're not around for long, 
you gotta see what's gonna move your life right along
你看见十字,这十字由我背负
你饮醉人生,痛不欲生,
对生活不再抱有希望
请你重新振作,
微笑着面对生活的美好
你不会再漫长等待,
真正的生活正迈步向你走来。

So take a look at me now
Since I told you it's over
You got a hole in your heart
I'll find a four leaf clover
You can't tell me this now
This far down the line
That you're never, ever gonna get over me
所以再看我一眼
自从我告诉你一切都已结束
遇到我,让你伤心失望
遇到你,令我三生有幸
如今无从诉说
消逝在风雨中
但是你从未,从未离开我。

I'm lost
I'm cold
I'm getting old
My head is filled with lies I told
I've been down
I've been around
But I've fallen on my own two feet
And I've left you out to drown
I never meant for that
我迷失
我冷淡
我老去
曾经我说过的谎言折磨着我。
我沉沦
我徘徊
我被自己的双脚绊倒
我失去了你
我从未想到。

I look around, sometimes I stare
I think back now and then, I hope you know I care
I walked away that day, trying to treat you right
But you were on your track, 
it was me turning back, 
I left you freezing outside
我环顾四周,茫然若失
我回想过往,我希望你知道我的在意
那天我的离去,只为让你不再受伤害
你有你的生活,
当我回头来看,
是我让你飘零在寒风中。

So take a look at me now
Since I told you it's over
You got a hole in your heart
I'll find a four leaf clover
You can't tell me this now
This far down the line
That you're never, ever gonna get over me
Never get over me
Never get over me
But you were on your track, 
it was me turning back, 
I left you freezing outside
所以再看我一眼
自从我告诉你一切都已结束
遇到我,让你伤心失望
遇到你,令我三生有幸
如今无从诉说
消逝在风雨中
但是你从未,从未离开我
永远都不曾忘怀
永远都不曾忘怀
但是你有你的生活
当我回过头来看
是我让你飘零在寒风中。

So take a look at me now
Since I told you it's over
You got a hole in your heart
I'll find a four leaf clover
You can't tell me this now
This far down the line (to fade)
所以再看我一眼
自从我告诉你一切都已结束
遇到我,让你伤心失望
遇到你,令我三生有幸
如今无从诉说
消逝在风雨中
但是你从未,从未离开我。


评论
热度(6)
Top

© 小耳东 | Powered by LOFTER