愿心明 愿梦好 愿天晴 愿耳清

 
My Head Is A Jungle (Gui Boratto Remix - Short Edit) - Wankelmut、Emma Louise

sweetest:

「节奏控」

这首歌超好听,随着电音的伴奏,很带感,尤其那空灵的嗓音,令人难忘。


歌词:

In a dark room we fight, make up for our love.
我们在黑暗中争吵 却又为爱重归于好
I've been thinking, thinking 'bout you, about us.
这让我一直在思考 我们之间那奇异的关系
And we're moving slow, our hearts beat so fast.
我们心照不宣 表面平静却内心火热
I've been dreaming, dreaming 'bout you, about us.
可我渴求着更多
My head is a jungle, jungle
乱啊
My head is a jungle, jungle
我的脑中一团乱麻

My head is a jungle, jungle

hey
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
Speaking soft, see the pain in your eyes,
看见你眸间的苦痛时 我会轻声安抚
I've been feeling, feeling for you, my love.
只因我一直感知着你啊 亲爱的
And our bodies are tired, our shadows will dance,
当我们疲倦不堪 影子却肆意寻欢
I've been aching, aching for you, my love.
这是我为你承受的苦难啊
My head is a jungle, jungle
乱啊
My head is a jungle, jungle
我的脑中一团乱麻
My head is a jungle, jungle

My head
我的脑中
My head is a jungle, jungle
我的脑中一团乱麻
My head is a jungle, jungle
乱啊
My head is a jungle, jungle
乱啊
My head


评论
热度(128)
Top

© 小耳东 | Powered by LOFTER