愿心明 愿梦好 愿天晴 愿耳清

 
Solitaire - Karina Pasian

一个人:

《Solitaire》

It must have been hard to deal with the pain inside you
要治愈缝合心底的伤口一定很困难吧
It never could find a way to escape, I wish I knew
只是却无从逃避 我真希望自己知道
Why you couldn’t see the beautiful things?
为何你对美好的事物视而不见
And why the world was so unfair?
为何这个世界是如此不公
You were playing solitaire
你在玩着单人纸牌游戏
Every time we laughed it made me adore you
我们的每一次放声大笑都让我更喜欢你

I used to think we’d change this earth, but from your view
我曾以为我们携手改变了世界 但在你眼里
Life was pushing you around, you started to drown
生活却在推搡你前进 让你沉溺窒息
It seemed that no one cared
似乎无人在乎
You were playing solitaire
你在玩着单人纸牌游戏
I cry when I think of what I should’ve told you
未尝说出口的话语让我失声痛哭
I’ve been aching cause I know we needed you
需要你的感觉如此强烈 让我心痛
Maybe you found peace in a different place
也许你在别处找到了让你平静的港湾
Although you’re gone I won’t forget your face
即使你已离我而去 我却从未忘记你的容颜
But you couldn’t see the beautiful things
但你却对美好的事物视而不见
Cause the world was treating you unfair
因为这个世界对你如此不公
How was I so unaware
我过去怎么从未发现
You were playing solitaire
你在玩着单人纸牌游戏 而我却以为自己也参与了其中


评论
热度(10)
Top

© 小耳东 | Powered by LOFTER